Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:05:38 GMT

جلوگیری از جذب گرد و خاک در پارچه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۱۱۸

جلوگیری از جذب گرد و خاک در پارچه


پالتو، مانتو، چادر و شلوار‌های مشکی، گرد و غبار محیط را به خود جذب می‌کنند، برای برطرف کردن این مشکل به راه‌حل ما عمل کنید.

پالتو، مانتو، چادر و شلوار‌های مشکی، گرد و غبار محیط را به خود جذب می‌کنند. مواد نرم کننده و ضد الکتریسیته زیادی به بازار آمده است که برای برطرف کردن این مشکل استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که مواد پاک کننده‌ی به جا مانده در پارچه باعث جذب گرد و خاک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً در هنگام استفاده از مواد پاک کننده، کمتر از مقدار مواد توصیه شده در دستورالعمل کارخانه مصرف کنید و یا آبکشی را بهتر انجام دهید.

منبع: کوتاه و پر فایده برای خانم‌ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای ماده ۳ آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.

بحث مصرف کیسه‌های پلاستیکی به یک بحران اجتماعی و جهانی تبدیل شده است، پلاستیک‌ها نه تنها اکوسیستم‌های آبی و خشکی را تهدید می‌کند بلکه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد زنجیره غذایی می‌شود.

هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند و باید به فکر حفظ و نگهداری از آن باشند. می‌شوند و سلامت انسان را هم تهدید می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد