Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ کیوان ظهیری در رابطه با اقدامات پلیس پیشگیری پایتخت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: نیرو‌های پلیس در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برخوردار هستند و برای برقراری نظم و امنیت هیئت‌ های مذهبی، تکایا و مساجد در سطح شهر حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور حداکثری عزاداران در حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، مراسم عزاداری تحت پوشش نیروی انتظامی و با حضور ماموران کلانتری‌های محلات برگزار می‌شود.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه شهر سه روز تعطیل است، گفت: گشت‌های کلانتری‌ها به جهت پیشگیری از وقوع سرقت مخصوصا سرقت از منازل در سطح محلات فعال هستند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان و برگزار کنندگان مراسم عزاداری در هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد گفت: مسئولان و برگزار کنندگان مراسم عزاداری امام حسین (ع) در هیئات و تکایا طی شب‌های گذشته به منظور برقراری نظم و امنیت با پلیس و کلانتری‌های محلات تهران بزرگ نهایت همکاری را داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان نکات ایمنی جهت پیشگیری از سرقت منازل و خودرو گفت: با توجه به اینکه شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری از منازل خود خارج می‌شوند باید حتما نکات ایمنی را برای پیشگیری از سرقت از منازل خود رعایت کنند. همچنین عزادارانی که با خودرو‌های شخصی خود به مراسم عزاداری می‌روند باید در زمان خارج شدن از خودرو خود از گذاشتن لوازم، مدارک شخصی و اشیای گرانبها در داخل خودرو جلوگیری کنند و در اماکنی که جمعیت زیادی در آنجا حضور دارند، از اموال خود مراقبت کنند و همچنین به هنگام صحبت با تلفن همراه خود مراقب باشند تا گوشی قاپی از آنان صورت نگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت منازل سرقت از منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان