Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصاویر آماده سازی بزرگترین تعزیه میدانی کشور در ظهرچهارشنبه همزمان با عصر تاسوعا و صبح عاشورای حسینی در میدان امام حسین (ع) شهر شوش در شمال استان خوزستان را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تصاویر آماده سازی بزرگترین تعزیه میدانی کشور در ظهرچهارشنبه همزمان با عصر تاسوعا و صبح عاشورای حسینی در میدان امام حسین (ع) شهر شوش در شمال استان خوزستان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عاشورا امام حسین خوزستان تعزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج امکانات و حضور میدانی مسئولان خوزستان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران خوزستان؛ در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی از چند روز قبل جلسه‌های مکرر با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران برای هماهنگی و مدیریت  آثار ناشی از بارش‌ها و رفع آبگرفتگی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.


برخی صنایع و دستگاه‌های اجرایی بعنوان معین مناطق ۸ گانه شهرداری اهواز و شهرستان‌های که امکان آبگرفتگی دارند مشخص شد


بامداد امروز نیز جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست علی اکبر محراب حسینی استاندار خوزستان برگزار و با تقسیم کار و دریافت گزارش‌ها از مدیران، اعضای ستاد مدیریت بحران و چند تن از معاونان و مسئولان ستادی استاندار به عنوان ناظر و معین در مناطق حضور یافتند تا در کنار مسئولان محلی آخرین هماهنگی‌ها و گسیل امکانات و نیرو‌های فنی و مهندسی را برای جلوگیری از آبگرفتی و دفع آب‌های سطحی بسیج کنند.


استاندار خوزستان خطاب به مسئولان گفت: خط قرمز ما ورود آب به منازل مردم است و در این خصوص باید همه تمهیدات لازم را بکار بگیرید تا این اتفاق رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات و حضور میدانی مسئولان خوزستان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • آماده سازی ۵۵۰۰ فضا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان
  • سدهای خوزستان برای ذخیره سازی آب آماده هستند
  • آماده سازی شهر گلها برای استقبال از نوروز
  • شبکه ملی اطلاعات چه تاثیری در گسترش خدمات ابری داخلی در کشور دارد؟
  • جزئیات ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در شرق لبنان/ آمادگی حزب الله برای پاسخ عبرت‌آموز به صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • اجرای طرح هوشمند سازی در اولویت برنامه‌های مرزبانی قراد دارد
  • آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم
  • ساخت بزرگترین شهربازی شمال کشور در آق‌قلا به مرحله اخذ مجوز رسید