Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@14:56:58 GMT

رحمتی همچنان شماره یک استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۳۰۱

رحمتی همچنان شماره یک استقلال است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید مهدی رحمتی در بازی مقابل تیم فوتبال السد در شرایطی درون دروازه استقلال قرار گرفت که گمانه زنی ها از حضور سید حسین حسینی در ترکیب اصلی حکایت داشت اما وینفرد شفر ترجیح داد در این بازی هم به کاپیتان تیمش اعتماد کند؛ دروازه بانی که ایرادهای رفتاری سال های گذشته را کنار گذاشته و این بار در آرامش و البته بدون حاشیه تلاش می کند با تمرین کردن و در زمین بازی،، حق خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی در بازی مقابل السد بارها دروازه استقلال را نجات داد و در روزی که خط دفاع تیمش، چهره آشفته ای داشت دو موقعیت تک به تک از حریف گرفت و البته چند شوت از راه دور بازیکنان این تیم را مهار کرد.

دروازه بان شماره یک آبیپ شوان در تفکرات شفر همچنان نفر اول است اما به نظر سرمربی آلمانی باید در کنار بازی دادن به او، سازمان دفاعی تیمش را مثل فصل گذشته درست کند تا این تیم جام های قهرمانی را یکی پس از دیگری از دست ندهد.

انتهای پیام/

118 / 168 استقلال رحمتی نجات آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال رحمتی نجات آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی برای دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خاصی را دنبال می‌کند و پس از متوقف کردن تیم‌های بزرگ لیگ برتر، پس از تساوی خانگی مقابل استقلال در دور رفت به دنبال اولین امتیاز خود در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

آنها در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در ابتدای نیم فصل دوم دچار افت شدند اما پس از گذشت چند هفته باز هم به فرم خوب بازگشتند و پیروزی‌های ارزشمندی کسب کردند.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر مستعد شمس‌آذر درون دروازه قرار خواهد گرفت و استقلالی‌ها مقابل او کار راحتی نخواهند داشت، او در مسابقاتی که دروازه این تیم باز شده هم واکنش‌های زیادی انجام داده و یکی از بازیکنان فصل شمس آذر بوده است.

مهدی محمدی و هومن ربیع زاده به احتمال فراوان زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند، محمدی یکی از مدافعان تاثیرگذار این تیم در نیم فصل دوم بوده و سعید دقیقی امیدوار به درخشش او در این مسابقه خواهد بود.

حسین گودرزی و محمدرضا رضایی دو مدافع کناری شمس‌آذر خواهند بود که مقابل فول‌بک‌های تهاجمی استقلال تقابل جالبی را رقم خواهند زد، گودرزی در نیم فصل مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت و این انتقال صورت نگرفت و در این مسابقه با انگیزه‌های خاصی به میدان می‌رود، او در بازی رفت دروازه استقلال را باز کرد.

پویا سرآبادانی و علی آزادمنش در میانه میدان برای شمس آذر بازی خواهند کرد و صادق آلبوصبیح دیگر هافبک شمس‌آذر در این مسابقه خواهد بود که یک پست جلوتر از آنها بازی می‌کند، محمد پاپی و امیرمحمد نسایی از جناحین به دروازه استقلال نزدیک خواهند شد.

تک مهاجم شمس آذر در این مسابقه عیسی مرادی خواهد بود، مهاجم تند و تیز و خلاق در این مسابقه مانند دیگر بازی‌های فصل علاوه بر تلاش برای گلزنی به دنبال فضاسازی و خلق موقعیت برای دیگر بازیکنان شمس آذر هم خواهد بود.

ترکیب احتمالی شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پویا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، محمد پاپی، امیر محمدنسایی، عیسی مرادی

دیگر خبرها

  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)