Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:07:01 GMT

تشییع پیکر پدر شهیدان اعتدال‌پور در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۳۵۷

تشییع پیکر پدر شهیدان اعتدال‌پور در شهرکرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تشییع پدر شهیدان اعتدال‌پور گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر امت او نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام اظهار داشت: ارج نهادن به خانواده شهدا، موجب زنده نگهداشتن ارزش های شهیدان در جامعه می شود و در نتیجه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه را در بر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده شهداء تربیت یافتگان مکتب کربلا هستند که صبر و استقامت را از قیام عاشورای حسینی الگو گرفته اند.

افزوده می شود ، مرحوم «عوضعلی اعتدال‌پور دهکردی» متولد 1303 روز دوشنبه دارفانی را وداع گفت.

علی اصغر ، جمشید و محمدعلی اعتدال‌پور فرزندان آن مرحوم در سالهای 1362در عملیات خیبر و 1365در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده بودند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدان اعتدال‌پور روز سه شنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و قشرهای مختلف مردم از میدان انقلاب به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پدر فرهنگ ایثار و شهادت مسجد نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند