Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:46:07 GMT

تشریج جزئیات قتل زن کلاردشتی به دست همسرش

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۴۵۲

تشریج جزئیات قتل زن کلاردشتی به دست همسرش

فرمانده انتظامی کلاردشت جزئیات قتل یک زن به دست همسرش که چند روز پیش در این شهرستان رخ داده بود را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیزی گفت:  ساعت 17:30 دقیقه روز دوشنبه 19 شهریور ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع و مرگ زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، زنی جوان به‌علت نامعلوم از پشت بام منزل مسکونی‌اش به پایین سقوط و در دم فوت کرد.
 
فرمانده انتظامی کلاردشت، افزود: با حضور پزشکی قانونی و برابر نظریه اولیه پزشک، این زن که به علت برخورد جسم سخت به سر قبل از سقوط از ارتفاع به قتل رسیده که در این خصوص شوهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.

عزیزی گفت: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس ضمن اقرار به قتل، علت و انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از تشکیل پرونده برای قاتل و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان فوت قتل مرگ رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان