Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - رئيس اداره برق چابهار در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: مردم روستاي ميرآباد واقع در حاشيه اين شهر بعد از گذشت 2 دهه، بزودي از برق موقت بهره مند مي شوند.

به گزارش ايرنا، ​اميد رضا مشهدي روز چهارشنبه در جمع مردم روستاي ميرآباد چابهار در قالب رزمايش عاشورايي با عنوان ميز خدمت مسئولان دولت اظهار داشت: مردم اين روستا سالهاست که در انتظار برق و ساير امکانات بهداشتي، آب، آموزشي و رفاهي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: کمک رساني هاي ادارات شهرستان چابهار به مردم محروم حاشيه شهر خوب بوده است و بايد به مردم امکانات اوليه ارائه کرد.
رئيس اداره برق چابهار با بيان اينکه مردم با مراجعه حضوري بارها خواستار برقراري برق در بسياري از مناطق فاقد شبکه هستند، خاطرنشان کرد: در طول 20 سال اخير به دليل نبود نقشه راه و شهرسازي مجوز توزيع شبکه برق داده نشده است.
وي تصريح کرد: براي رفاه بيشتر مردم و قبل از ساماندهي اصولي معابر روستاي ميرآباد برق به طور موقت به آنان واگذار مي شود تا حداقل از روشنايي بهره مند شوند.
فرمانده سپاه چابهار نيز اظهار داشت: مسائل و مشکلات بيش از 100 خانواده ساکن در روستاي ميرآباد در قالب رزمايش عاشورايي و برگزاري ميز خدمت مسئولان ادارات بررسي مي شود.
سرهنگ محمدعلي پوراحمديان افزود: ميز خدمت با حضور مسئولان محلي چابهار در روستاي ميرآباد مشکلات مردم را مورد رسيدگي قرار مي دهند و براساس اولويت ها اقدام خواهند کرد.
وي گفت: مسائل و مشکلات حاشيه شهر چابهار در زمينه برق، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و بهداشت بايد مرتفع شود تا مردم با رفاه کامل زندگي کنند.
فرمانده سپاه چابهار از کميته امداد و بهزيستي خواست تا نسبت به تشکيل پرونده براي افراد واجد شرايط اقدام کنند.
وي همچنين بر تهيه نوشت افزار و کمک رساني به دانش آموزان محروم تاکيد کرد و افزود: آبرساني به مردم با تانکر بايد انجام شود تا مردم از خدمات مسئولان بسيجي بهره مند شوند.
به گزارش ايرنا، رزمايش اقتدار عاشورايي با حضور بيش از هزار بسيجي از سپاهيان محمد رسول الله (ص) چابهار و 11 گروه جهادي در سه مرحله تا پايان شهريورماه در اين شهرستان در حال اجراست.
شهرستان چابهار بيش از 53 هزار نفر حاشيه نشين در روستاهاي ميرآباد، کمب، جنگلوک، نوک آباد، هوت آباد، رمين، عثمان آباد و مرادآباد دارد که بيش از 20 سال فاقد برق، آب و امکانات بهداشتي و آموزشي هستند.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • آغاز موج‌های شدید بارشی در ۶ استان/ به این استان‌ها سفر نکنید
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند