Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:57:50 GMT

پیکرهای پاک هشت شهید گمنام در فارس آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۴۹۶

پیکرهای پاک هشت شهید گمنام در فارس آرام گرفت

شیراز- ایرنا- پیکرهای پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام سوگواری حسینی در پنج شهرستان استان فارس تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان های داراب، اقلید، جهرم، لارستان و خرامه روز چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی به استقبال و بدرقه پیکرهای مطهر این شهدا رفتند.
این شهدا در تک دشمن در سال 1367 همچنین و در عملیات های والفجر 8، کربلای 4، خیبر و رمضان به فیض شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش های ارسالی خبرنگاران ایرنا از سراسر استان فارس، پیکرهای 2 شهید در نظام آباد اقلید، یک شهید در مقر تیپ33 المهدی در جهرم، یک شهید در پادگان شهید نجفی لاری در لارستان، 2 شهید در فدامی بخش فورگ داراب و 2 شهید نیز در معزآباد جابری شهرستان خرامه تشییع و خاکسپاری شد.
همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در روزهای آینده در مرکز صدا و سیمای فارس آرام خواهد گرفت.
پیش از این، پیکرهای پاک این شهدا روز دوشنبه 26 شهریورماه جاری در شهر شیراز تشییع شد و مردم سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی در همراهی این فرزندان سرافراز وطن تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اشک ریختند.
9877/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ما و شهدا شهيدان گمنام فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱