Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان پاریسن ژرمن از فوق ستاره برزیلی این تیم دفاع کرد. 

به گزارش وبسایت نود، تیاگو سیلوا پس از شکست ۳-۲ پاریسن ژرمن مقابل لیورپول به دفاع از نیمار برزیلی که عملکردش در این بازی مورد انتقاد قرار گرفته پرداخت. 

سیلوا به نقل از espn گفته:

نیمار تلاش خودش را برای کمک به تیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش کرد تا خواسته های مربی را انجام دهد. مردم همیشه پس از شکست به دنبال مقصر می گردند. همه مقصر هستیم. در نیمه اول به مشکل خوردیم اما شخصیت خودمان را نشان دادیم و به بازی برگشتیم. از نمایش تیم راضی هستم اما باید موقعیت های بیشتری برای بازیکنان خط حمله ایجاد می کردیم. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی پاریسن ژرمن نیمار لیگ قهرمانان اروپا تیاگو سیلوا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال