Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شهرک‌نشینان صهیونیست از مناطق مختلف قدس تحت تدابیر امنیتی شدید نظامیان صهیونیست خود را به دیوار براق رسانده و مراسم های ویژه عید یهودی غفران را در این مکان به جای آوردند.
تعرض شهرک‌نشینان به این مکان مقدس امروز و روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، این در حالی است که طی روزهای اخیر هم صدها شهرک‌نشین به مناسبت اعیاد یهودی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی و صحن براق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست همچنین، به نمازگزاران فلسطینی و نگهبانان و کارمندان و مدیریت حرم قدسی به شدت حمله کردند که باعث زخمی شدن دهها شهروند فلسطینی و بازداشت آنها شد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا مسجدالاقصی یهودی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها

کاترین راسل، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت که بیش از ۱۳۸۰۰ کودک در نوار غزه از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر تاکنون به شهادت رسیده اند.

براساس گزارش القدس العربی، راسل طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک، طبق بیانیه سازمانش افزود: هزاران نفر (به بیماری) مبتلا شده‌اند و هزاران نفر در آستانه قحطی هستند.

نهاد زنان سازمان ملل برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا به شهادت می‌رسد. این بیانیه می‌افزاید که از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند و ۶ هزار نفر از آنها ۱۹ هزار کودک یتیم بر جای گذاشته‌اند.

تس اینگرام، سخنگوی یونیسف که اخیراً از غزه بازدید کرده است، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت که آنچه او را متعجب کرده تعداد کودکان زخمی است که دیده است. او در این خصوص افزود که این کودکان را نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها، در پناهگاه‌های موقت آنها و مکان‌هایی که زندگی می‌کنند، دیده است.

در همین راستا پیش از این می جولان، نماینده زن کنست رژیم صهیونیستی گفت: هر کودک فلسطینی هشتاد سال دیگر به نوه های خود خواهد گفت که یهودیان با ما چه کردند. من شخصا به کشتن نوزادان و ویرانی غزه افتخار می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری