Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب؛ به گفته سخنگوی این رزمایش و جانشین رئیس سازمان بسیج مرحله دوم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، با برگزاری تجمع سراسری بسیجیان سراسر کشور، از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
سردار محمدحسین سپهر گفت: سازمان بسیج مستضعفین در سال جاری تصمیم گرفت که برای ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی ایران و افزایش همکاری با مسئولان نظام و سایر قوا به­ ویژه دولت و کمک به مردم و ایجاد امید و نشاط در جامعه و همچنین حمایت از مردم در مسیر ایستادگی در برابر اقدامات دشمنان و بد خواهان نظام، رزمایشی سراسری با حضور اقشار مختلف بسیج با عنوان اقتدار عاشورایی بسیج در قالب سپاه محمد رسول ­الله (ص) ۲ و با شعار «بسیج، ملت برای خدمت» و محوریت وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نخست این رزمایش همزمان ۱۵۰ هزار نفر بسیجی جهادگر در قالب ۷۰۱۴ گروه جهادی در عرصه‌­های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و پزشکی خدمات­شان را به مردم ارائه کردند.
جانشین رئیس سازمان بسیج همچنین با اشاره به زمان برگزاری مرحله دوم این رزمایش، خاطر نشان کرد: در مرحله دوم رزمایش که در پایان نیمه اول مهرماه برگزار خواهد شد، ۷۰۰ هزار نفر از بسیجیان همزمان در مراکز استان‌های کشور در تجمعی با عنوان سپاهیان محمد رسول ­الله (ص) ۲ در کنار هم جمع می شوند تا با خودشان، رهبری، مردم و مسئولین عهدنامه‌ای برای اعلام آمادگی جهت خدمت رسانی به مردم امضا کنند و بعد از آن تا پایان سال در مناطق محروم در قالب گروه‌­های سازندگی با همکاری مسئولان دستگاه­‌های مربوطه دولتی و محلی به خدمت‌رسانی رایگان و مشارکتی با دولت، خیرین و بسیج مشغول شوند.
سپهر در ادامه به بیان جزئیاتی از مرحله اول رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج پرداخت و گفت: در این مرحله از رزمایش، طرح‌­هایی نظیر «یک کاسب- یک دانش­‌آموز»، «میز خدمت» و «شیفت ایثار» با مشارکت جدی و استقبال گسترده بسیجیان و مردم به اجرا درآمد. با وجود اینکه مرحله اول رزمایش فردا به پایان می­رسد، اما شاهد افزایش سرعت فراگیری طرح یک کاسب- یک دانش‌­آموز و استقبال گسترده کاسبان هستیم؛ هدف از اجرای این طرح، اتصال هر دانش‌آموز نیازمند به یک کاسب و تحت حمایت قرار گرفتن این دانش­آموز در طول دوران تحصیل است.
وی همچنین درباره جزئیات طرح میز خدمت اظهار کرد: در این طرح که از سوی بسیج کارمندان در حال اجراست، ۴۰۰ هزار بسیجی فعال در سطح کشور با برپایی ۵۰۰ میز خدمت در ادارات و نهادهای مختلف و ۶۳۰۰ پایگاه حوزه مقاومت، مراجعه­‌کنندگان به ادارات مختلف را راهنمایی، هدایت، حمایت و تکریم خواهند کرد.
سخنگوی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج خاطر نشان کرد: در طرح شیفت ایثار نیز کارگران بسیجی با حضور در یک شیفت داوطلبانه، بدون دریافت مزد و اخذ پولی برای ارتقای تولید تلاش می‌کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم