Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:02:33 GMT

آتش سوزی در پاساژ شهریار تبریز اطفا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۷۱۶

آتش سوزی در پاساژ شهریار تبریز اطفا شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اطفاء آتش سوزی در پاساژ شهریار خیابان شریعتی تبریز، خبر داد.
آتش پاد داوود طالب نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اطلاع از وقوع آتش سوزی در موتور خانه‌ای واقع در خیابان شریعتی تبریز، آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شده و به اطفاء حریق مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مصدومیت دو نفر در این حادثه خبر داد و افزود: این آتش سوزی منجر به دود گرفتگی در یک باشگاه ورزشی شده بود.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به نکات ایمنی در موتورخانه‌ها، گفت: علت این حادثه، عدم رعایت دوربندی‌ در موتور خانه بود؛ به طوری که نبود دوربندی مناسب و استاندارد، باعث دودگرفتگی باشگاه شده بود.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز نیز علت این آتش سوزی را بی‌احتیاطی حین برشکاری تانکر گازوئیل در موتورخانه پاساژ شهریار، اعلام کرد.
گفتنی است؛ دو شهروندی که در باشگاه بدنسازی مجاور موتورخانه، گرفتار دود و آتش شده بودند، با تلاش آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آذربایجان شرقی روابط عمومی سازمان مرگ رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!