Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در پایان تمرین این تیم صحبت‌هایی را خطاب به بازیکنان و سرپرست مدیریت عامل این باشگاه انجام داد.

به گزارش ایسنا، تمرین استقلال  روز چهارشنبه در زمین مجموعه صنایع دفاع برگزار شد.
وینفرد شفر، سرمربی استقلال در پایان تمرین این تیم به بازیکنان اظهار کرد: تشکر می‌کنم از آقای فتحی، سرپرست باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌های‌شان و این که امروز در کنار ما حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند شده‌ایم. این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهات‌مان کار کنیم. ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است. بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می‌شود و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه‌ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب شود. همیشه باید تمرینات‌مان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی‌مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود. همان‌طور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته‌اند. آن کسانی که آن حرف‌ها را می‌زنند به دنبال این هستند که ما را برای داربی ضعیف کنند. کسی نمی‌تواند ما را متوقف کند اگر ما همه با هم باشیم.

او افزود: هیچ بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم. بهترین مهاجم لیورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیم‌شان برنده شده است. همه باید روی خودشان کار کنند تا بهتر شوند. دوباره می‌گویم که هیچکس به‌خاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی‌آید و از ترکیب خارج نمی‌شود. مثلا وقتی قائدی بازی می‌کند و عوض می‌شود، کسی نمی‌تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود اصلا مهم نیست.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم این است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف‌ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تمرین استقلال تيم فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج و برنامه هفته سی و دوم لیگای اسپانیا به این شرح است:

رایو وایکانو ۲ - ۱ اوساسونا
والنسیا ۱ - ۲ رئال بتیس
جیرونا ۴ - ۱ کادیس (گل‌های جیرونا: اریک گارسیا در دقیقه ۹، ایوان مارتین ۲۲، آرتیم دوفبیک ۷۱ و پورتو ۸۲)  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برنامه - یک شنبه ۳ فروردین:
ختافه - رئال سوسیداد
آلمریا - ویارئال
دپورتیوو آلاوس - آتلتیکومادرید

رئال مادرید - بارسلونا (داربی ال کلاسیکو)

در تاریخ داربی اسپانیا که از سال ۱۹۰۲ سابقه برگزاری دارد، دو تیم تا کنون ۲۹۸ بار به مصاف هم رفته اند که رئال مادرید ۱۱۱ بار و بارسلونا ۱۲۵ بار به پیروزی رسیده اند. در این بازی‌ها بارسلونا ۵۲۰ گل و رئال ۴۸۴ گل به ثمر رسانده اند. در تاریخ این داربی سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رئال مادرید با حضور در ۴۵ دیدار و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با زدن ۲۶ گل رکورد دار هستند. ژاوی سرمربی تیم بارسلونا از زمان قبول مربیگری این تیم نتیجه ۴ ال کلاسیکو را واگذار کرده است!

دوشنبه ۴ فروردین:

سویا - رئال مایورکا

در جدول لیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. تیم‌های بارسلونا (قهرمان فصل قبل) با ۷۰، جیرونا با ۶۸، آتلتیکو مادرید با ۶۱ و آتلتیک بیلبائو با ۵۸ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم جای گرفتند. تیم رئال سوسیداد با ۵۰ امتیاز ششم است و تیم سویا با ۳۴ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

در پائین جدول تیم‌های کادیس با ۲۵، گرانادا با ۱۸ و آلمریا با ۱۴ امتیاز در رده‌های ۱۸ تا ۲۰ قرار گرفته اند.۳ تیم پائین جدول به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو