Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:00:16 GMT

فوتبال جهان| ژوزه مورینیو به دنبال جذب نیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۹۱۱

فوتبال جهان| ژوزه مورینیو به دنبال جذب نیمار

فوتبال جهان - ژوزه مورینیو در اندیشه به خدمت گرفتن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «دُن بالن» اسپانیا مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به درخواست ژوزه مورینیو، نیمار را به عنوان هدف اول خود در فصل نقل‌وانتقالات در سال 2019 در نظر گرفته است، این در حالی است که مدیران این باشگاه انگلیسی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر نتوانستند انتظارات مورینیو و هواداران را برآورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد تابستان گذشته چشم به جذب گرث بیل ولزی داشت، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد تا در رئال مادرید بماند و سران باشگاه منچستریونایتد اکنون نظر خود را معطوف به جذب نیمار کرده‌اند، بازیکنی که گفته می‌شود می‌تواند جا پای دو فوق‌ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بگذارد.

نیمار 26 ساله که تابستان 2017 در ازای پرداخته شدن رقم فسخ 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن از بارسلونا جدا و راهی پارک‌دوپرنس شد، در این تابستان شایعه پیوستنش به رئال مادرید به شدت بر سر زبان‌ها بود.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!

آقای خاص می‌گوید در منچستریونایتد به اندازه کافی به او وقت ندادند.

طرفداری | ژوزه مورینیو معتقد است منچستریونایتد به اندازه کافی به او زمان نداد.

ژوزه مورینیو حد فاصل سال‌های 2016 تا 2018 روی نیمکت منچستریونایتد نشست و توانست در اولین فصل خود به 3 جام از جمله لیگ اروپا دست پیدا کند. اما اوضاع در ادامه، خصوصاً در فصل سوم برای آقای خاص خوب پیش نرفت و او سرانجام در دسامبر 2018 به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت شیاطین سرخ برکنار شد. مورینیو هنگام سرمربی‌گری منچستریونایتد، چندین بار به ضعف ساختاری این تیم اشاره کرده بود و حضور برخی از افراد و بازیکنان را از عوامل پسرفت قرمزهای منچستر نامید.

مورینیو که به تازگی پای میز گفت‌وگو با نشریه تلگراف انگلیس نشسته، معتقد است مدیران منچستریونایتد به اندازه‌ اریک تن هاخ از او حمایت نکردند و زمان کافی برای ساخت یک تیم یک‌دست را ندادند. سرمربی پرتغالی در این خصوص گفت:

چیزی که تن هاگ در دوران حضورش در منچستریونایتد دارد را من نداشتم. آن سطح از حمایت و اعتماد را نداشتم. مهلتی که به تن‌هاخ دادند، به من داده نشد. به همین دلیل با ناراحتی آنجا را ترک کردم، چرا که احساس می‌کردم در ابتدای مسیر هستم. در برخی مواقع احساس می‌کردم که اگر به من اعتماد می‌کردند و به تجربه من ایمان داشتند، همه چیز می‌توانست متفاوت باشد. هنوز چند بازیکن در تیم حضور دارند که من پنج یا شش سال پیش آن‌ها را نمی‌خواستم. به نظرم این بازیکنان تا حدودی نمادی از چیزی هستند که من آن را بهترین رفتار حرفه‌ای برای باشگاهی با چنین ابعادی نمی‌دانم. با این حال، من وظیفه‌ام را در آن باشگاه به بهترین نحو انجام دادم. زمان همیشه حقیقت را آشکار می‌کند. من آرزوی موفقیت برای منچستریونایتد دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن