Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نسخه سوم از انیمیشن سینمایی "هتل ترانسیلوانیا" توانسته پس از نزدیک به سه ماه اکران با گذر از مرز ۵۰۰ میلیون دلار رتبه دهم گیشه جهانی از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نسخه سوم از انیمیشن سینمایی "هتل ترانسیلوانیا" توانسته پس از نزدیک به سه ماه اکران با گذر از مرز 500 میلیون دلار رتبه دهم گیشه جهانی از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نسخه سوم این انیمیشن خانواده دراکولا به همراه میوس عازم سفری با کشتی می‌شوند و در این راه با خانواده این پسر آشنا می‌شوند. این انیمیشن در نسخه جدید خود به صورت سه بعدی ساخته شده و توسط سونی پیکچرز تهیه و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن خواهد بود.

در حالی که خانواده دراکولا در تعطیلات به سر می‌برند، کنت دراکولا یک رابطه عاشقانه را آغاز می‌کند و می‌خواهد ازدواج کند، اما این ازدواج دردسر‌های فراوانی را به همراه می‌آورد.

هتل ترانسیلوانیا ۳ به واسطه ساختار و فضای هیجان انگیز و در عین ژانر کمدی خود در دو نسخه قبلی فروش فوق العاده‌ای را برای خود به ثبت رسانده است و حالا امیدوار است تا در نسخه سوم خود بار دیگر موفقیت‌های قبلی را تکرار کند.

داستان کلی مجموعه‌های هتل ترانسیلوانیا دربارهٔ کنت دراکولا است که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولا‌های دنیاست.

وی به مناسبت تولد ۱۱۸ سالگی دخترش به نام مِیوِس (با صداپیشگی سلنا گومز) می‌خواهد مهمانی بگیرد. در این اثنا تصادفاً یک انسان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان لاکر (با صداپیشگی سمبرگ) وارد ماجرایی عشقی با مِیوِس می‌شود. دراکولا مؤظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در عشق پسر غرق شود.

آدام سندلر در نقش دراکولا، اندی سمبرگ، سلنا گومز، استیو بوسکمی، مولی شانون، مل بروکس و دیوید اسپید از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر صداپیشگی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیشه جهانی هتل ترانسیلوانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ورنر هرتسوگ به صداپیشگان انیمیشن بونگ جون‌هو که قرار است به صورت دستی تولید شود، پیوست. قرار است تولید این انیمیشن تابستان امسال شروع شود.

این اولین باری نیست که هرتسوگ صدای خاص خود را به یک پروژه انیمیشن وام می‌دهد. او پیش از این در قسمت‌هایی از «سیمپسون‌ها»، «باندوکز» و همچنین «ریک و مورتی» و «متالوکالیپس» صداپیشگی کرده است.

پیش از همه رسانه‌های کره‌ای گزارش داده بودند که پروژه بعدی کارگردان بونگ جون هو، یک فیلم انیمیشن درباره موجودات اعماق دریاست و تولید آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

این فیلم هنوز بدون عنوان قرار است گران‌ترین محصول تاریخ سینمای کره باشد و شایعه شده سونی پیکچرز قصد دارد برای اکران آن در سراسر جهان برنامه‌ریزی کند. گفته شده حدود ۵۲ میلیون دلار هزینه تولید آن خواهد بود.

داستان این فیلم که توسط بونگ کارگردانی خواهد شد، درباره رابطه بین حیات دریایی و انسان از جمله ماهی‌های اعماق دریاست. بونگ از سال ۲۰۱۸ روی فیلمنامه آن کار می‌کرد و آن را ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل کرد. هیچ جزییات داستانی از این فیلم ارایه نشده و فیلمساز تاکید کرده که می‌خواهد داستان را مخفی نگه دارد.

بونگ قصد دارد نیمه اول سال ۲۰۲۴ را به رفت و آمد بین کره و آمریکا بگذراند. اکران فیلم آماده وی «میکی ۱۷» به تازگی به تعویق افتاد، اما ممکن است از فیلم‌های جشنواره کن امسال باشد.

این کارگردان مولفه کره‌ای که برای فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «برف‌روب»، «مادر»، «میزبان»، «خاطرات قتل» و «انگل» که برنده اسکار شد، شناخته می‌شود، قصد داشت پس از «میکی ۱۷» یک فیلم دیگر بسازد، اما سپس تصمیم گرفت ابتدا به پروژه انیمیشن خود بپردازد.

کد خبر 6080551

دیگر خبرها

  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • وضعیت کارلو آنچلوتی پس از سوت پایان بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / انیمیشن فان
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود