Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آئین‌های عزاداری روز نهم ماه محرم در استان آذربایجان شرقی نماز ظهر تاسوعا در شهرها و روستاهای این استان با شکوه هر چه تمام‌تر به امامت ائمه جمعه و جماعات برپا شد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در آستانه عاشورای حسینی عزاداری و سوگواری مردم ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان آذربایجان شرقی تا ظهر امروز ادامه یافت و سوگواران در نماز ظهر تاسوعا شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران حسینی با حضور در حسینیه‌ها، مساجد و تکایا ضمن عزاداری و سینه زنی با شنیدن نوای موذن در بلندگوهای مساجد و مکان‌های محل عزاداری، نماز باشکوه ظهر تاسوعا را به صورت جماعت و با حضور هزاران حسینی برگزار کردند.

نماز ظهر تاسوعا در تبریز علاوه بر مساجد، تکایا، حسینیه، امامزاد‌ه‌ها و بقاع متبرکه و میدان ساعت تبریز  به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی زیر باران برگزار شد.

برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به عنوان یکی از ضرورت‌های ترویج فرهنگ عاشورایی مورد توجه قرار دارد به‌گونه ای این مهم در تمام شهرها و بیشتر روستاهای استان آذربایجان شرقی برپا شد.

برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و غذاهای نذری در آذربایجان شرقی و پذیرایی از عاشقان و عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) از جمله برنامه هیئت‌‌های عزاداری در تاسوعا حسینی است.

انتهای پیام/ ز

R7887/P41362/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز