Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا در گروه C از 24 شهریور به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان در حال برگزاری است.


تیم فوتبال دختران نوجوان ایران در این مسابقات که تا اول مهرماه ادامه دارد با تیم‌های تایلند، جزایر ماریانای شمالی، سنگاپور و تاجیکستان هم‌گروه است.

معصومه جهانچی مربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال ایران درباره این مسابقات به عصر ایران گفت: تیم فوتبال دختران ایران روز شنبه موفق شد در بازی اول تیم ماریانای شمالی را 12 بر صفر شکست دهد که برای شروع محک خوبی برای دختران ایران بود و نگین زندی با 4 زده و رقیه جلال نسب هم با 3 گل زده در بازی، شانس خود را برای «خانم گلی» مسابقات در ادامه مسیر افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانچی توضیح داد؛ دومین بازی دختران ایران هم ساعت 16 به‌وقت تاجیکستان و ساعت 15:30 به‌وقت‌ایران امروز چهارشنبه 28 شهریور مقابل سنگاپور برگزار می‌شود.

مربی تیم فوتبال دختران نوجوان ایران افزود: موفقیت در بازی امروز برایمان خیلی مهم است و اگر ایران پیروز مسابقه شود می‌تواند نیمی از راه صعود را طی کند و به مرحله دوم مقدماتی صعود کند.

به گفته جهانچی از گروه c مسابقات، تایلند به دلیل میزبانی مرحله نهایی به‌طور مستقیم در مرحله بعد حضور پیدا می‌کند و تیم اول گروه هم به‌طور مستقیم به این مسابقات صعود می‌کند.

مربی تیم فوتبال دختران ایران در ادامه گفت‌وگو با عصر ایران ابراز امیدواری کرد که ایران به‌طور مستقیم به مرحله بعد صعود کند و کار به اما و اگر نکشد.
جهانچی اضافه کرد؛ کادر فنی و دختران ایران تلاش می‌کنند با موفقیت در این مسابقات افتخار دیگری برای فوتبال ایران به دست بیاورند.

او با ذکر این نکته که طی ماه‌های گذشته تلاش زیادی از سوی کادر فنی و پزشکی شامل خانم مهینی به‌عنوان سرمربی، خانم سادات فخاری سرپرست تیم، مهدیه عامقی مربی دروازه‌بان‌ها و حسین زاده فیزیوتراپ وملک لو پزشک تیم برای آماده‌سازی دختران ایران صورت گرفته است که امیدواریم با تلاش‌های بچه‌ها این زحمات به نتایج خوب و موفقیت تیم ختم شود.

جهانچی با ابراز رضایت از شرایط میزبانی تیم تاجیکستان گفت؛در تاجیکستان امکانات زمین و هتل محل اسکان مناسب است و به دلیل وجود اشتراکات زبانی بین ایران و تاجیکستان احساس مثبت مشترکی بین ما و آن‌ها برقرار است.

به گزارش عصر ایران، بازی بعدی ایران جمعه 30 شهریور ساعت 15:30 مقابل میزبان بازی‌ها یعنی تاجیکستان برگزار می‌شود. دختران ایران در آخرین بازی این مسابقات یکشنبه اول مهر ساعت 15:30 مقابل تایلند به زمین می‌روند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال