Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@01:15:02 GMT

تعزیه خوانی دوطقلان مسلم در شهرستان نور + گزارش تصویری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۱۲۶

تعزیه خوانی دوطقلان مسلم در شهرستان نور + گزارش تصویری


به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی گروه شبیه خوانی حضرت رقیه(س) و با همکاری  هیئت باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع)، کانون فرهنگی حضرت رقیه(س)، کانون بسیج هنرمندان و پایگاه مقاومت شهید شیخ فضل الله نوری شهرستان نور تعزیه دو طفلان مسلم در تکیه حضرت رقیه (س) واقع در خیابان سردشت  این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  این تعزیه خوانی که به معین البکایی سید احمد حسینی  برگزار شد و شبیه خوانان جهانفر کاویانپو، سید رستم حسینی، شهریار خطیبی، رحمان هدایتی، علیرضا محمودی، اسماعیل کلایی، سینا پور، سید امیر محمد حسینی، سید محمد جواد حسینی،حنیف دیوسالا، محمد سلیمانی، پرهام کلایی، مهدی نقیبی، امیرعلی دیوسالار، سید حسین حسینی، جواد دیو سالار، سیدعلی حسینی،عباس ذبیحی، به شبیه خوانی  دو طفلان مسلم پرداختند.
 سید احمد حسینی به عنوان جامعه دار و کاظم حسینی به عنوان مسئول موسیقی این تعزیه در اجرای این شبیه خوانی همکاری داشتند.


حمیدرضا گل محمدی تواندشتی 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ زائران در حرم حضرت زینب کبری (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.
زائران و نمازگزاران حرم حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی خوارتر از آن است که عکس العملی نشان دهند، خاطر نشان کردند وعده صادق طوفان ایرانی است، آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.
برپایه این گزارش، حجت الاسلام حمید صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در خطه‌های نمازجمعه تاکید کرد عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی است و براساس منطق بین المللی دفاع مشروع شکل گرفت.
حسین یکی از زوار اهل سوریه گفت به اشغالگران می‌گوییم فلسطین را به اراده خودتون ترک کنید، چون رزمندگان مقاومت به شما امان نخواهند داد.
زائران و نمازگزان در ادامه به میمنت پاسخ عزت آفرین و کرامت بخش جمهوری اسلامی ایران، در صحن زینبی به پخش شیرینی پرداختند. آنها تاکید کردند مردم در سوریه و سرتاسر منطقه از راهبرد ضد صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه ۱ و ۲ و ۳: زوار سوری
مصاحبه ۴: حاج کمال زائری از کویت
مصاحبه ۵: عبد الرؤوف زائری از تونس

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت