Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سلسله برنامه‌های روز بوانات از 15 شهریورماه در این شهرستان آغاز شده است. یكی از این برنامه‌ها تجلیل از 6 كتابخوان نوجوان برگزیده این شهرستان در روستای دوستدار كتاب امامزاده بزم است.
صبا رضابنده لو، زینب سخائی، آریان هاشمی و مبینا سلیمانی فعال‌ترین اعضای ۴ کتابخانه عمومی بوانات و همچنین فاطمه محمدی و رضا زارعی دو عضو نوجوانِ پویش مردمی کتابخوانی روستاییان فرزانه امامزاده بزم، نوجوانانی بودند که جوایز خود را از دستان محسن پورزارعی فرماندار این شهرستان دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مراسم فرماندار بوانات به عضویت «پویش مردمی روستاییان فرزانه» که در زمینه ترویج کتابخوانی فعالیت می‌کند، درآمد.
تشکیل باشگاه کتابخوانی با عنوان «نگین فیروزه‌ای» در روستای امامزاده بزم کلید خورد. این روستا به دلیل عدم وجود کتابخانه عمومی و مهد کودک تاکنون موفق به تشکیل این باشگاه نشده بود که پس از برنامه‌ریزی، باشگاه با عنوان «نگین فیروزه‌ای» تشکیل شد.
در اولین جلسه که قبل از ثبت اصلی در سامانه جام باشگاه‌ها برگزار شد، اعضا، با روند اجرایی و برنامه های باشگاه آشنا شده، در خصوص نام باشگاه تصمیم‌گیری کردند و همچنین کتاب‌هایی از طرف دهیاری روستا به آن‌ها اهدا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي امامزاده بزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است