Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:07:18 GMT

اولین نمایشگاه پوشش ایرانی - اسلامی در پردیس گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۲۸۶

اولین نمایشگاه پوشش ایرانی - اسلامی در پردیس گشایش یافت

تهران- ایرنا- 50 تولید کننده پوشاک با برپایی نمایشگاهی در نگارخانه آوای پردیس در راستای حمایت از کالای داخلی، جدیدترین محصولات خود را با طرح ایرانی - اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این نمایشگاه، نقش‌های زیبایی از دشت مغان، بلوچ، ترکیب طرح فرش و چرم، طرح‌های زیبای اصیل ایرانی را که با دست‌های هنرمند خود طراحی کرده بودند به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوشش‌های زنانه و مردانه بر اساس الگوهای متناسب با فرهنگ ایرانی با هدف حمایت از شعار سال توسط بانوان کار آفرین در این نمایشگاه زیبا و رنگارنگ به نمایش گذاشته شد.
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشش ایرانی و اسلامی، تحقق شعار سال و دوری از مد غربی برگزار شد.
سیده مریم موسوی جوردی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان شهرستان پردیس به ویژه بانوان کارآفرین برای عرضه محصولات خود در بخش پوشاک، صنایع دستی، محصولات غذایی به شهروندان است.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر با همکاری شورای اسلامی پردیس، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اتاق اصناف پردیس در دو بخش نمایش و عرضه پوشاک از امروز تا چهارم مهر ماه پذیرای علاقه مندان است.
شهرستان پردیس از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با پاکدشت دارای مرز مشترک است.
تهرام/9441/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نمايشگاه ايراني اسلامي پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.


او با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد