Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:07:54 GMT

بارش باران و مه گرفتگی در همه محورهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۳۰۰

بارش باران و مه گرفتگی در همه محورهای شمالی کشور

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت راه ها و جوی کشور گفت: در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی(اکثر محورها)، استان گیلان(اکثر محورها)، استان مازندران، اردبیل و استان زنجان(محورهای زنجان-بیجار و قیدار-همدان) شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز گفت: در استان استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و مشکین شهر-پارس آباد) و دیگر ارتفاعات محورهای شمالی کشور شاهد مه گرفتگی هستیم و ضروری است رانندگان نسبت به مسائل ایمنی هوشیارتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وزش باد و گرد و غبار نیز اشاره کرد و گفت: در غرب استان تهران(اکثر محورها) و استان کرمان(محور فهرج-زاهدان) با پدیده گرد و خاک رو به رو هستیم.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: همچنین ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس(مسیر جنوب به شمال محدوده های نساء تا تونل کندوان و پل زنگوله) و محور هراز(مسیر جنوب به شمال محدوده های گزنک و شنگلده) گزارش شده است.

کد خبر 4407406

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سرهنگ نادر رحمانی مه گرفتگی شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش ماه محرم ترافیک پلیس راهور سازمان محیط زیست محسن هاشمی سرهنگ نادر رحمانی شهر تهران بیمه قوه قضاییه زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی همچنان شاهد افزایش بارش باران در مناطق جنوبی کشور هستیم.

وی افزود: ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش باران و وقوع سیل مسدود هستند و نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این محور‌ها  تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین  محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • (ویدئو) بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌های دبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی