Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@13:56:27 GMT

عراق:« آب» اولویت ما درگفتگو با ایران وترکیه است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۳۳۴

عراق:« آب» اولویت ما درگفتگو با ایران وترکیه است


«محمد الحلبوسی» امروز در دیدار با «حسن الجنابی» وزیر منابع آب عراق و شماری از مسئولان و کارشناسان این وزارتخانه پرونده بحران آب را در این کشور مورد بررسی قرار داد.

بر اساس بیانیه دفتر الحلبوسی، در این جلسه در خصوص بحران کم آبی در استان بصره و راه های مقابله با آن بحث و تبادل نظر شد.

وی که به تازگی ریاست پارلمان عراق را برعهده گرفته است با بیان این که گفت و گو با ایران و ترکیه درباره مساله آب در اولویت بحث های آینده خواهد بود بر ضرورت مواجهه با چالش ها و ایجاد فرصت ها برای رشد و توسعه پایدار به منظور فراهم سازی امنیت آبی در عراق تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات ناشی از شبکه های آب رسانی و آب های آلوده و بسیار شور دریا به جای آب شیرین در تابستان امسال باعث شده است تا بصره در هفته های گذشته شاهد تظاهرات گسترده باشد.

معترضان خواستار اعلام بصره به عنوان استان بحران زده و تسریع در ایجاد راه و حل های اساسی برای رفع این بحران شدند.

وزارت منابع آب عراق نیز پیش تر اعلام کرده بود که شوری رودخانه شط العرب (اروند رود) به سطح بالایی رسیده است و نمی توان همچون گذشته از آن استفاده های معمول را در استان بصره انجام داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عراق آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳