Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@23:09:36 GMT

بارش باران و مه‌ گرفتگی در جاده‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۳۶۳

بارش باران و مه‌ گرفتگی در جاده‌های شمالی

به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ نادر رحمانی، درباره آخرین وضعیت راه ها و جوی کشور گفت: در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی(اکثر محورها)، استان گیلان(اکثر محورها)، استان مازندران، اردبیل و استان زنجان(محورهای زنجان-بیجار و قیدار-همدان) شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز گفت: در استان استان اردبیل(محورهای اردبیل-آستارا و مشکین شهر-پارس آباد) و دیگر ارتفاعات محورهای شمالی کشور شاهد مه گرفتگی هستیم و ضروری است رانندگان نسبت به مسائل ایمنی هوشیارتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وزش باد و گرد و غبار نیز اشاره کرد و گفت: در غرب استان تهران(اکثر محورها) و استان کرمان(محور فهرج-زاهدان) با پدیده گرد و خاک رو به رو هستیم.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: همچنین ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس(مسیر جنوب به شمال محدوده های نساء تا تونل کندوان و پل زنگوله) و محور هراز(مسیر جنوب به شمال محدوده های گزنک و شنگلده) گزارش شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بارش باران ترافیک وزش باد گرد و غبار گرد و خاک استان اردبیل استان زنجان بارش باران ترافیک جاده پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است