Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@18:20:12 GMT

نواخته شدن زنگ مهر در تمام مدارس ایرانی خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۳۸۰

به گزارش وانانیوز، 

غلامرضا کریمی در این باره افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر در مدارس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان همزمان با مدارس داخل کشور  نواخته خواهد شد.

کریمی افزود: در ابتدای سال تحصیلی جاری با نواخته شدن زنگ مهر، بیش از ۱۳ هزار دانش آموز دختر و پسر ایرانی در مقطع ابتدایی تا متوسطه در آغازین روز مهر در کلاس‌های درس مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر در امور بین الملل با توجه به آغاز پروژه مهر در طول تعطیلات تابستان گفت: در مدارس خارج از کشور برای آماده سازی و بهسازی مدارس و کلاس های درس جهت استقبال پرشور از دانش آموزان گرامی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی همچنین به آمادگی  ۱۱۱ مدرسه در ۶۰ کشور و۱۰ مدرسه بین الملل و ۴۸ مدرسه متناسب با نظام آموزشی سایر کشورها در داخل کشور برای استقبال از دانش آموزان گرامی در بهار دانایی اشاره کرد.

وی در ادامه به برپایی جشن شکوفه‌ها اشاره کرد و گفت: مراسم پرشوری در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور و همچنین مدارس بین الملل و تطبیقی داخل کشور ویژه دانش آموزان سال اولی در ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد و مدارس میزبان این نوگلان عزیز و اولیای گرامی ایشان خواهند بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش قائم مقام وزیر آموزش و پرورش همچنین به این نکته اشاره کرد که با توجه به تفاوت زمان آغاز سال تحصیلی در برخی کشورها مانند امارات متحده عربی و قطر مدارس جمهوری اسلامی ایران در آن کشورها در نیمه اول شهریورماه بازگشایی شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی زنگ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرده و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد