Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­آب گرفتگی در کارولینای جنوبی و شمالی مانع می‌شود که مردمی که از طوفان گریخته بودند به خانه هایشان بازگردند.

بارندگی‌های شدید ناشی از طوفان فلورنس موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن آن در خیابان‌ها و معابر در کارولینای شمالی و جنوبی شده است. بالا آمدن خطرناک آب در روز سه شنبه عملیات امداد و بازگشت آوارگان را با مشکل رو به رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی اعلام کرد حدود هزار جاده و اتوبان هنوز بسته است. وی به 15 هزار نفری که ناچار شدند به پناهگاه‌ها بروند توصیه کرد برای بازگشت به خانه هایشان باز هم صبر کنند.

طوفان فلورنس در کارولینای شمالی و جنوبی 33 کشته برجای گذاشت. کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به کارولینای شمالی خواهد رفت. ترامپ پیش از این در زمان طوفان ماریا که سال گذشته پورتوریکو را نابود کرد، به دلیل عملکردش و همچنین به دلیل آنکه اخیر به آمار رسمی سه هزار کشته این طوفان اعتراض کرده بود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

طبق گزارش اداره ملی هواشناسی، آب رودخانه کپ فیر در فایتویل، شهری با دویست هزار نفر جمعیت در جنوب کارولینای شمالی، همچنان بالا خواهد رفت. این مسئله مانع از تلاش برای وصل جریان برق و تعمیر جاده‌ها و همچنین بازگشت ساکنان به خانه هایشان شده است.

طوفان فلورنس بیش از سی هزار میلیارد لیتر برای کارولینای شمالی به همراه داشت. در کارولینای جنوبی نیز چهل جاده اصلی مسدود شده است. 324 هزار خانه در کارولینای جنوبی و شمالی همچنان از داشتن برق محرومند. در زمان اوج طوفان حدود یک میلیون نفر از داشتن برق محروم شدند.

طبق برآورد موسسه مدیریت خطرات مودیز آنالیتیک، میزان خسارات مادی احتمالا 17 تا 22 میلیارد دلار است. آب گرفتگی‌های بیشتر می‌تواند این رقم را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: ضایع شدن خبرنگار آمریکایی حین زیاد کردن پیازداغ طوفان فلورنس + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   توفان فلورنس در ایالات متحده + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته

به گزارش خبرآنلاین، آمار مرگ و میرهای تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز درحالی اعلام شد که نتایج نشان می‌دهد تعداد فوتی‌های چهار سال اخیر روند افزایشی داشته است.

به گزارش اکو ایران، ۸۱۳ نفر در حوادث جاده‌ای سال ۱۴۰۳ جان خود را از دست داده‌اند، این تعداد در سال‌ قبل از آن ۸۷۴ نفر بوده است. اگرچه تعداد فوتی‌های امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما تعداد فوتی‌های چهار سال گذشته در مقایسه ۱۰ سال اخیر همچنان روند افزایشی را نشان می‌دهد. این درحالی‌ست ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز گفته بود: «براساس گزارشی که عزیزان پلیس دادند حوادث جاده‌ای کاهش داشته است اما ما قانع نیستیم و معتقدیم باید روزی برسد که حادثه‌ای نداشته باشیم.»

رضا امیدی، جامعه‌شناس، قبل‌تر با انتشار نمودار زیر در صفحه شخصی خود در تلگرام (سیاست‌گذاری اجتماعی) نوشته بود: «میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران تقریباً به اندازه کل اروپا است. جمعیت ایران حدود ۸۵ میلیون نفر و جمعیت اروپا حدود ۷۵۰ میلیون نفر است. براساس آمارهای بین‌المللی نرخ تعداد خودرو در ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت در ایران حدود ۱۸۳ دستگاه و در اروپا حدود ۵۰۰ دستگاه است. براساس آمارهای بین‌المللی نرخ مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران در ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۲۳ نفر است. در این شاخص ایران در منطقۀ خاورمیانه و شمال آفریقا جزو پنج کشور با بدترین وضعیت است؛ پس از عربستان، یمن، عراق، و لیبی. در بین کشورهای آسیا و اقیانوسیه هم ایران جزو ۱۰ کشور با بدترین وضعیت در این شاخص است.»

امیدی نوشته که: «بدیهی است متغیّرهای زیادی نظیر کیفیت خودرو، وضعیت جاده‌ها، گستردگی و کیفیت حمل‌ونقل عمومی، کیفیت رانندگی، الگوی سفر، میزان سفر-کیلومتر با خودرو، و ... در این وضعیت دخیل‌اند، اما با همه این‌ها، وضعیت ایران تکان‌دهنده است.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894568

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • کشف بیش از ۱۵ هزار انواع قرص قاچاق از یک عطاری در خراسان شمالی
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • کاهش ۶ درصدی سفرهای جاده‌ای در تعطیلات عید فطر
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته
  • توزیع حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بین عشایر خراسان شمالی