Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@14:01:48 GMT

امضای ۵۰ نماینده پای استیضاح وزیر راه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۵۰۷

امضای ۵۰ نماینده پای استیضاح وزیر راه

به گزارش پارس نیوز، 

حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از افزایش تعداد امضا‌های طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به 50 امضا خبر داد و گفت: طراحان در حال جمعآوری امضا‌های بیشتر برای طرح استیضاح وی هستند.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه تاکنون به هیئت رئیسه مجلس ارائه نشده است، تصریح کرد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، طرح استیضاح آقای آخوندی، بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تشریح محورهای این استیضاح گفت:موضوع افزایش قیمت مسکن، عدم مدیریت در بازار مسکن و همچنین سوء‌مدیریت در مسکن مهر است.

وی عدم کارایی وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه و بخش‌های متبوع خود را از دیگر محورهای طرح استیضاحش خواند.

مقصودی در همین راستا ادامه داد: عدم توانایی وزارتخانه در مواجهه با بحران‌ها، ضعف نظارت بر ناوگان هوایی، عدم اجرای برنامه‌های وزیر در حوزه توسعه زیرساخت‌ها نیز از دیگر محور‌های طرح استیضاح وزیر است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور صدای مردم و وکلای ملت برای تغییر در تیم اقتصادی دولت را نشنید و نمایندگان خود دست به کار شدند،گفت: آقای روحانی پیش از آمدن خود به پارلمان برای پاسخ به سوال نمایندگان تاکنون دو وزیر را قربانی کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استیضاح وزیر راه و شهرسازی هیئت رئیسه افزایش قیمت مسکن مسکن مهر راه و شهرسازی وزارتخانه دولت استیضاح مسکن مهر وزارتخانه وزیر راه و شهرسازی هیئت رئیسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟