Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر در جریان برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در اراک، اظهار داشت: درس های زیادی از قیام عاشورا استخراج می شود که بالاترین درس نهی از منکر است. یکی از منکرات که امروز در جامعه می‌بینیم همین مشکلاتی است که به علت کم کاری، سوء مدیریت و سهل انگاری در حوزه اقتصادی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در حوزه نهی از منکر باید به خودمان بیاییم و با کار جهادی، کار ایثارگرانه و تلاش شبانه روزی، مردم را از این وضعیتی که می‌تواند در حوزه مسائل اجتماعی حتی در حوزه امنیتی و اخلاقی هم تاثیرگذار باشد، نجات دهیم.

وی افزود: برای این کار تلاش و همت بسیار نیاز است و در این راستا باید از قیام امام حسین(ع) درس بگیریم و با تمام قدرت و توان پای کار بیایم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: وقتی می‌ دانیم اباعبدالله الحسین(ع) با تمام خانواده، دوستان و نزدیکان خود برای یک کار عظیم و سنگین تلاش کرد، این به ما درس می‌دهد که نمی توانیم با همت عادی روزمره و صرفا هفت ساعت کار، امور مملکت را به خوبی اداره کنیم.

عزیزی ادامه داد: بنابراین مدیران هم باید با تمام قدرت، اعم از توان دانش و علمی و توان فیزیکی تلاش کنند تا بتوانند حوزه‌ های تحت مدیریت خود را به خوبی ساماندهی کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: مردم همواره در همه حوزه‌ ها به نظام و دولت کمک کرده اند و این بار مسئولیت مسئولان را در برابر مردم سنگین‌ تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر از هر منکری که در امور ما ایجاد خلل کرده و ما را از خداوند، ولایت ائمه معصومین(ع) و سیره پیامبر بزرگ اسلام دور کند، باید پرهیز کرد.

کد خبر 4407342

منبع: مهر

کلیدواژه: تاسوعای حسینی نیروی انتظامی استان مرکزی ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف عاشورا مجلس شورای اسلامی بیرجند احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان