Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان یمنی با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه « قانیه» در شمال ترین بخش استان « البیضاء » انجام دادند.

به گزارش مشرق،  نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه «قانیه» در شمال ترین بخش استان «البیضاء» انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای یمنی پس از درگیری های سنگین و نفس گیر در نهایت موفق شدند نیروهای شورشی را عقب برانند و تمامی پایگاه های نظامی و مقرها اشغالی را در بخش «شبکیه» در منطقه «قانیه» به کنترل دربیاورند که با استان «مارب» هم مرز هستند.

حدود ۶۰ تن از نیروهای شورشی در جریان درگیری ها برای پاکسازی مناطق شمالی استان «البیضاء» کشته و زخمی شدند؛ براساس اطلاعات به دست آمده، ضد حملات نیروهای شورشی برای اشغال مجدد مناطق تازه آزاد شده بی نتیجه مانده است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این ضد حملات اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی با تجدید قوا بازهم تلاش کردند که نیروهای یمنی را از مناطق تازه پاکسازی شده عقب برانند اما ناکام ماندند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای یمنی به خوبی توانستند تحرکات نیروهای شورشی را در این محور رصد کنند و پس از درگیری های چند ساعته با کشته و زخمی کردن ۴۰ تن از شورشی ها موفق به دفع حملات شدند.

از بخش «ذی ناعم» در جنوب استان البیضاء خبر می رسد، گروهی از نیروهای یمنی حملاتی را از محور شرقی و غربی علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه «شبکه صباح» انجام دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در جریان این عملیات موفق شدند نیروهای شورشی را در برخی محورها عقب برانند و کنترل بخش هایی از منطقه «شبکه صباح» را در دست گیرند.

در جریان درگیری ها در این محور، دهها تن از نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند؛ در حال حاضر، ۸۰ درصد از مساحت  استان البیضاء شامل مناطق جنوبی، مرکزی، غربی، شمالی و شرقی تحت کنترل ارتش و رزمندگان انصارالله است.

بخش‌هایی از شمال، شرق و جنوب هم که معادل حدود ۱۷ درصد از مساحت کل استان است ازجمله «عقبه القنذع، نعمان، ناطع، صومعه و الظاهر» تحت اشغال نیروهای شورشی وابسته به ائتلاف رژیم‌های سعودی و اماراتی است؛ حدود ۳ درصد از استان البیضاء شامل مناطق شمال غربی استان از جمله حومه الرداع و قیفه تحت اشغال گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام ائتلاف سعودی ارتش یمن انصارالله انصارالله یمن تحولات یمن جنگ یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده، به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد شد.

شایان ذکر است در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

کد خبر 6086127

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد