Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:17:28 GMT

فیلم | خاطره شنیدنی شمر از سفر به کربلا!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۵۵۰

‍‍‍‍‍‍

فرهنگ > تلویزیون - محمد فیلی، بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» که دهه اول محرم سال گذشته را در کربلای معلی بوده است، از جمعیتی می‌‌گوید که مشتاق گرفتن عکس یادگاری با او بوده‌اند.

 

Video/Audio Link

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد فیلی، بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» به کارگردانی داود میرباقری که این روزها به دلیل بازی در سریال «تک‌سواران» دچار سانحه و آسیب‌دیدگی شده است، این روزها برای بهبودی در منزل استراحت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فیلمی خاطره‌ای از سفر سال گذشته‌اش به کربلا در ایام محرم را روایت کرده است: 

«پارسال این موقع بعد از مدت‌ها که آرزو داشتم، دهه اول محرم، کربلا بودم، اقیانوسی از جمعیت آنجا بود. روز اول که خواستم از هتل به سمت حرم بروم، دوستانم گفتند نرو، چون تو را می‌کشند؟ من قبول نکردم و وقتی رسیدم به خیابان، دیدم عده‌ای جمع شدند اما نه برای زدن من بلکه می‌خواستند با من عکس یادگاری بگیرند.»

57243

دانلود کلید واژه‌ها : بازیگران سینما و تلویزیون ایران - کربلا - محرم - مجموعه تلویزیونی مختارنامه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران کربلا محرم مجموعه تلویزیونی مختارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم