Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@02:59:45 GMT

خط یک متروی تهران امشب تا ساعت 24 پذیرای مسافران است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۵۵۱

به گزارش ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به شهروندان گرامی؛  به اطلاع می رساند همزمان با برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۷  ساعات خدمات دهی در خط یک مترو تا ساعت ۲۴ افزایش یافت و ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران که در مسیر حرم مطهر امامزاده صالح(ع)، مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حرم مطهر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی قرار دارد، با توجه به حضور شهروندان و عزاداران در این اماکن مذهبی افزایش یافته تا مسافران و عزاداران حسینی به راحتی بتوانند به مراسم عزاداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تاساعت ۲۲:۳۰ است که با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درخط یک مترو به مناسبت  مراسم عزاداری شب عاشورا  اضافه شود تا عزاداران حسینی بتوانند به راحتی از این وسیله ایمن؛ سریع و پاک برای دسترسی به مقاصد خود استفاده کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید