Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بانوان کشورمان در دومین مرحله مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز به مصاف چین رفتند و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی بانوان کشورمان در دومین مرحله مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز به مصاف چین رفتند و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. ایران با این نتیجه از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جواد مهرگان بازی را امروز با ترکیب باقرپور، علیخانی، چملانیان، برهانی، کدخدا، شکوفه صفری و کیانی (لیبرو) آغاز کرد.
در ست اول چین توانست با ارائه بازی بهتر و سرویس‌های خوب دریافت ایران را با مشکل مواجه کند. چینی‌ها در همان ابتدای بازی اختلاف را زیاد کردند. این ست با امتیاز ۲۵ بر ۱۱ به سود چین به پایان رسید.
در ابتدای ست دوم بانوان کشورمان بازی قابل قبولی را ارائه کردند. دفاع خوب ایران، چینی‌ها را دچار مشکل کرد و بازی نیز پایاپای پیش رفت، اما در ادامه این چینی‌ها بودند که بازهم پیش افتادند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ پیروز میدان شوند.
در ست سوم با وجود بازی خوب ملی پوشان کشورمان در ابتدای مسابقه و پیش افتادن از حریف، باز هم چین توانست در ادامه با بازی بهتر قدرت خود را به رخ بکشد. بازیکنان این تیم با هماهنگی بیشتر توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به برتری برسند.
تیم‌های شرکت کننده فردا استراحت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانوان والیبالیست شکست 3 بر صفر نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی

مارسی به جمع تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اضافه شد.

طرفداری | مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل 24-2023 لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی 2-2 شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه 4-2 پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

اطلاعات آماری دیدار مارسی و بنفیکا تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 | 18 آوریل 2024 ساعت: 22:30 به وقت تهران  محل برگزاری: ورزشگاه ولودروم، مارسی داور: فلیکس زوایر (آلمان) گلزنان مارسی: فاریس پمی مومباگنا 79'

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم