Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:18:19 GMT

محمود کریمی: نوحه «صد بار اگر علقمه را فتح کنم»

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۶۱۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

     

کد خبر 4407417.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم محمود کریمی مداحی مراسم عزاداری ماه محرم مراسم عزاداری ماه محرم و صفر مداحی ایران تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تلویزیونی فرمول یک ایالات متحده آمریکا کریستیانو رونالدو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کارلوس کی روش یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی مربی هوادار، پیش از بازی با استقلال در کنفرانس خبری گفت: یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب، با کیفیت و قابل احترام استقلال داریم. هفته‌هاست که این تیم صدر جدول است و از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. ماهم برای این بازی تمهیداتی اندیشیدیم. امیدوارم فردا بازیکنان خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین پیاده کنند و همه بازی با کیفیت و لذت بخشی را مشاهده کنند.

او ادامه داد: از مسئولین استادیوم پاس قوامین تشکر می‌کنم که یکی از بهترین زمین چمن‌ها در زمستان را آماده کرده‌اند. امیدوارم تعداد این زمین‌ها بیشتر شود که به رشد فوتبال‌مان کمک کند.

محمود شجاعی در پاسخ به اینکه هوادار از غیاب هواداران استقلال سود می‌برد گفت: سود که چه عرض کنم. ما این ورزشگاه را معرفی کردیم و سازمان لیگ موافقت کرده و می‌دانستند که این ورزشگاه تمام بازی‌هایش بدون تماشاچی است و پرسپولیس و استقلال هم مستثنی نیستند. سپاهان، نساجی و تراکتور هم در تهران طرفدار دارند و باید آنها هم بیایند. در بازی پرسپولیس هم اینجا میزبان هستیم.

او در مورد ضعف هوادار در خط هافبک پس از جدایی قائم اسلامی خواه گفت: ما مربی هستیم و تابع سیاست‌های باشگاه‌. ما قدرت مالی زیادی نداریم و باشگاه می خواست بازیکنش را بفروشد که پرداختی به موقع داشته باشد. هم قائم اسلامی خواه و هم فریبرز گرامی جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بودند اما ما هم تابع رویه باشگاه بودیم.

دیگر خبرها

  • مناجات خوانی محمود کریمی در حرم مطهر امام رضا
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • صدور حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است
  • رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد
  • میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال شد