Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@13:15:53 GMT

شفر: می‌خواهند ما را برای دربی تضعیف کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۶۲۲

شفر: می‌خواهند ما را برای دربی تضعیف کنند



سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در تمرین امروز به بازیکنانش ارائه کرد.

به گزارش فارس، وینفرد شفر در جمع بازیکنان استقلال در پایان تمرین امروز تیمش گفت: تشکر می‌کنم از آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌هایشان و اینکه امروز در کنار ما حاضر شدند. این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهاتمان کار کنیم. ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است.

وی افزود: بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می‌شود و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه‌ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب شود. همیشه باید تمریناتمان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی‌مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود. همانطور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته‌اند. آن کسانی که آن حرف‌ها را می‌زنند به دنبال این هستند که ما را برای دربی ضعیف کنند. کسی نمی‌تواند ما را متوقف کند اگر ما همه باهم باشیم.

او افزود: بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم. بهترین مهاجم لیورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیمشان برنده شده است. همه باید روی خودشان کار کنند تا بهتر شوند. دوباره می‌گویم که هیچکس بخاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی‌آید و از ترکیب خارج نمی‌شود. مثلا وقتی قائدی بازی می‌کند و عوض می‌شود، کسی نمی‌تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود اصلا مهم نیست.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم این است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف‌ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!