Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:53:55 GMT

نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه از شهرستان اردبیل اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۶۷۰

نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه از شهرستان اردبیل اقامه می شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز ظهر عاشورا در میادین، محلات و مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود که چهار نقطه از شهر اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا الله‌شکر عبدی در خصوص برگزاری نماز ظهر عاشورا در اردبیل به خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز ظهر عاشورا در میادین، محلات و مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود که چهار نقطه از شهر اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مکان‌های برگزار کننده شبیه‌خوانی نیز جزو برگزار کنندگان فریضه نماز ظهر عاشورا هستند، بیان کرد: امام جمعه اردبیل نماز ظهر عاشورا را در میدان شهیدگاه در جوار مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اقامه می‌کند و ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز به همین ترتیب برگزاری نماز ظهر عاشورا را مبنای کار قرار داده‌اند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به این که محوطه امامزاده سید صدرالدین نیز برای برگزاری نماز ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است گفت: ارتقا و توسعه حرکت فرهنگی به عنوان یک وظیفه مهم در برپایی اقامه نماز است که در راستای تبلیغ برگزاری نماز ظهر عاشورا مبنای کار قرار گرفته است.

عبدی تصریح کرد: پخش برنامه‌های عزاداری و نماز ظهر عاشورا از طریق صدا و سیمای استان با هدف جریان‌سازی فکری و انقلابی نهضت عاشورا مهم‌ترین هدفی است که به دنبال آن هستیم و در این زمینه تبلیغ برگزاری نماز جماعت اول وقت در ایام ماه محرم و نماز ظهر عاشورا اولویت اساسی است.

وی اظهار کرد: مداحان مشهور و نامی استان نیز در این مراسم حضور دارند که مهم‌ترین هدف ما احیای نهضت و تفکر حسینی است که تلاش ما بر این است که بتوانیم در برگزاری این مراسمات به بهترین نحو ممکن عمل کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد