Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:50:28 GMT

تصادف شدید در محور فیروزآباد-خلخال با ۵ کشته

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۷۰۹

تصادف شدید در محور فیروزآباد-خلخال با ۵ کشته

در پی تصادف شدید دو دستگاه خودرو سواری در محور فرعی فیروزآباد به خلخال در استان اردبیل ۹ نفر کشته و مصدوم شدند.

خبرگزاری مهر: عصر روز چهارشنبه تصادف شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه سواری پژو و سمند در محور فرعی فیروزآباد به خلخال موجب کشته شدن پنج نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادف شدید این دو خودرو افزود: تصادف به حدی است که تشخیص علت تامه حادثه و حتی مسیر‌های اولیه این دو خودرو را با مشکل مواجه کرده و کارشناسان پلیس راه همچنان در حال بررسی صحنه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حجت فتاحی انحراف به چپ یکی از خودرو‌ها را عامل بروز این تصادف عنوان کرد و یادآور شد: هنوز عامل و مقصر این حادثه مشخص نیست و نیاز است بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به بارش نباران در محور‌های جنوبی این استان طی ساعات گذشته تاکید کرد که خیس و لغزنده بودن جاده یکی از دلایلی بوده که موجب انحراف و بروز این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به کشته شدگان و مصدومان این حادثه بیان داشت: در اثر شدت تصادف پنج نفر شامل چهار سرنشین یکی از خودرو‌ها و یکی از سرنشین‌های عقب خودرو دیگر در دم جان سپرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این سانحه چهار سرنشین کشته شده یکی از خودرو زن و مرد و دو فرزند بوده اند، تصریح کرد: چهار نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که هم اکنون به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فتاحی از رانندگان و مسافران خواست به دلایل شرایط جوی و بارش باران در برخی محور‌ها طی دو روز تعطیلات آخر هفته ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ و راست و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف خودرو اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس