Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیمان صابریان روز چهارشنبه در مورد تمهیدات اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: مرخصی پرسنل عملیاتی مرکز اورژانس تمام پایگاه ها و اورژانس هوایی تهران لغو شده است و در آماده باش کامل هستند.
رییس اورژانس تهران افزود: پایگاه های اورژانس جاده ای از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمت رسانی به عزاداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اورژانس تهران تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان