Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيكن تيم ملي واليبال بانوان ايران گفت: ما در بازي امروز مقابل چين خوب نبوديم.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از تايلند، مونا آشفته بازيکن تيم ملي واليبال بانوان ايران بعد از شکست مقابل چين گفت: بچه ها در سطح خود نبودند و خوب هم بازي نکردند. از طرفي ما يکي از بازيکنان مان را که مي توانست کمک کند خيلي در اختيار نداشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مائده برهاني آسيب ديده بود. چين هم تيم بسيار قدرتمندي است که سالها روي سکو بوده و مقام هاي اول يا دوم را داشته است. ما آمده بوديم که روي سکو برويم اما با چين روبه رو شديم. حالا سعي مي کنيم در ادامه راه مقام پنجم را کسب کنيم. از اين بازي خيلي چيزها ياد مي گيريم.
سرعتي زن تيم ملي واليبال بانوان ايران گفت: چين حريف قدرتمندي است. آنها اجازه ندادند آنچه را مي خواستيم در زمين پياده کنيم.
همچنين تهمينه درگذني سرعتي زن تيم ملي کشورمان بعد از شکست مقابل چين گفت: بازي خوبي بود اما مي توانستيم بهتر از اين باشيم. چين تيم قدرتمندي است و بازيکنانش در سطح جهاني بازي مي کنند.
وي افزود: ما همه تلاشمان را کرديم. جا داشت بهتر بازي کنيم و از حريف ست هم بگيريم. ما بازيهاي قبل را برده بوديم و با انرژي امروز وارد زمين شديم. مي خواستيم بازي را به نفع خودمان تمام کنيم اما بازيکنان چين از تجربه هايشان استفاده کردند و به ما فرصت ندادند تا کارهايي را که مي خواهيم انجام دهيم.
درگذني با بيان اينکه حالا بايد همه براي کسب عنوان پنجمي تلاش کنيم، خاطرنشان کرد: ما تا حالا در اين مسابقات عنوان پنجمي را نداشته ايم. همه تلاش مان اين است به اين مقام دست پيدا کنيم و رتبه مان را ارتقاء دهيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است