Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:57:02 GMT

ماهینی مشکل برای دربی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۷۶۵

ماهینی مشکل برای دربی ندارد

کاپیتان دوم پرسپولیس علیرغم مصدومیت به دیدار دربی خواهد رسید و مشکلی برای همراهی این تیم نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که علیرغم مصدومیت در ترکیب پرسپولیس برابر الدحیل به میدان رفته بود، در جریان بازی به دلیل تشدید مصدومیت از سوی برانکو تعویض شد.


کاپیتان دوم و مدافع راست موفق و تاثیرگذار سرخپوشان در این فصل توانسته با یک پاس گل نمایش موفقی در جمع شاگردان برانکو از خود به جا بگذارد و از روز گذشته زیر نظر کادرپزشکی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به نظر کادرپزشکی این بازیکن در دیدار هفته هفتم مقابل سپیدرود به استراحت و مداوای مصدومیت خود خواهد پرداخت و در ترکیب تیم حاضر نخواهد بود اما برای دربی مشکلی برای همراهی این تیم نخواهد داشت.


ماهینی که اکنون با دو بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به همراه پرسپولیس و یک حضور در فینال به همراه ذوب آهن یکی از باسابقه ترین بازیکنان ایرانی حاضر در این مرحله محسوب می‌شود، امیدوار است بتواند به همراه تیمش جواز صعود دوباره به فینال را کسب کند.


این در حالی است که پرسپولیس به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی با مشکل بازیکن مواجه است و برانکو روی عملکرد و آمادگی تک تک شاگردانش حساب ویژه ای باز کرده است.

حسین ماهینی پرسپولیس تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس تهران دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های آزار دهنده این فصل پرسپولیس، مصدومیت‌ها و سرماخوردگی ستاره‌های این تیم در مقاطع مختلف فصل بوده است.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به طور کامل فصل را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست دادند، وحید امیری و مهدی ترابی چندین هفته دور از میادین بودند و در فروردین ماه دو ملی‌پوش این تیم مصدوم شدند.

وحدت حنانوف تاجیکی و علیرضا بیرانوند در تمرین روز سه‌شنبه نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند تا مشخص شود آنها تمام بازی‌های فروردین پرسپولیس را از دست داده‌اند.

پرسپولیس این هفته با صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد و این دو بازیکن برای سومین هفته متوالی غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی