Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مردم قزوین با تجمع حماسی خود و مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی عشق و ارادت خود به قمر منیر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) نشان دادند و با آرمان‌های بلند عاشورایی تجدید بیعت کردند. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مردم ولایتمدار دارالمومنین قزوین امروز با تجمع خود در روز سقا عشق و ارادت خود به سمبل مرام و معرفت و آزادگی حضرت ابوالفضل العباس(ع) را نشان دادند و بار دیگر با آرمان‌های حسینی و عاشورایی تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خیل مشتاقان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور خود در روز تاسوعا و در تجمع سقا و سر دادن شعارهای "هیهات مناالذله" به استکبار جهانی، سلفی‌ها و تکفیری‌ها فهماندند که حسین(ع) و آرمان‌هایش پابرجاست و شعیان نیز با خون خود تداوم آن را امضاء کرده و پای اهداف بلند و عالیه امام حسین(ع) ایستاده‌اند.

در روز تاسوعا مردم قزوین با سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی تمرین مشق وفاداری کرده و دل‌های خود را به علمدار دشت کربلا گره زدند و بار دیگر ارادت خود را به باب‌الحوائج حضرت عباس(ع) که معرفت و وفاداری را به جهانیان آموخت ابراز کردند.

در این تجمع حماسی و بزرگ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود، استاندار، فرماندار، شهردار و مسئولان ارشد استان قزوین حضور داشتند و در صف نخست مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) همراه با مردم به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

در پایان این مراسم نماز ظهر تاسوعا به امامت آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است