Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:03:40 GMT

ترامپ دموکرات‌ها را به دروغگویی متهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۸۷۴

ترامپ دموکرات‌ها را به دروغگویی متهم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) در حساب توییتر خود دموکرات‌ها را به دلیل انتقاد آنها از او در خصوص توفان فلورنس، مورد حملات لفظی قرار داد.

وی در توییتر نوشت: در حال حاضر همه می‌گویند که ما چه کار خوبی را در خصوص توفان فلورنس انجام داده ایم و آنها 100 درصد درست می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گول نخورید. در آینده‌ای نه چندان دور دموکرات‌ها شروع می کنند به یاوه گویی درباره اینکه سازمان مدیریت بحران، ارتش و نیروهای واکنش سریع –که همه آنها فوق العاده هستند—یک فاجعه‌اند و هیچ کار درستی انجام نمی دهند. این یک دروغ محض است؛ اما آنها (دموکرات‌ها) این کار را می کنند و همگان از این مسئله آگاه هستند.

توفان فلورنس که از چند روز پیش ایالت های کارولینای شمالی و جنوبی آمریکا را درنوردید تاکنون خسارت های جانی و مالی زیادی به بار آورده است. تاکنون مرگ 31 نفر در نتیجه این توفان تأیید شده است. این توفان سهمگین همچنین باعث بارش شدید باران در کارولینای شمالی و بخش‌هایی از کارولینای جنوبی شده که در نتیجه آن سیل جاری شده است. علاوه بر خسارات مالی و جانی، مقامات نسبت به هجوم حیوانات وحشی مثل کروکودیل ها و خزندگانی مثل مارهای سمی به مناطق مسکونی هشدار داده اند.

دونالد ترامپ تاکنون بارها به تمجید از سازمان مدیریت بحران و گروه های واکنش سریع پرداخته است. وی روز یکشنبه هم در حساب توییتر خود به تعریف از آنها پرداخت و نوشت: سازمان مدیریت بحران و نظام قانون کشور برای مقابله با توفان فلورنس سخت مشغول کار هستند. آنها بسیار حرفه‌ای هستند.

دونالد ترامپ که به دلیل کم کاری در واکنش به توفان ماریا در پورتوریکو بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود، قرار است در هفته جاری از مناطق توفان زده بازدید کند. سال گذشته میلادی هم چندین توفان مرگبار در آمریکا رخ داد. از جمله آن‌ها می‌توان به توفان‌های ماریا و هاروی اشاره کرد که به ترتیب حدود ۳۰۰۰ و ۶۸ کشته برجای گذاشتند. دونالد ترامپ همچنین پیش از این اعلام کرده بود بعید می داند این 3000 نفر در نتیجه توفان ماریا جان خود را از دست داده باشند! این درحالی است که حتی دولت پورتوریکو هم تعداد کشته های این توفان را 2975 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان

سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان که برای کرسی پارلمان اروپا نامزد شده در شهر درسدن مورد حمله قرار گرفت و شدیدا زخمی شد.

به گزارش ایسنا، «ماتیاس ایکه»، عضو ۴۱ ساله حزب سوسیال دموکرات آلمان، حزبی که «اولاف شولتس»، صدر اعظم این کشور به آن تعلق دارد، حین انجام فعالیت‌های انتخاباتی در شهر درسدن در ایالت زاکسن هدف حمله قرار گرفت.

ایکه که در حال حاضر نیز به عنوان نماینده حزب سوسیال دموکرات آلمان در پارلمان اروپا خدمت می‌کند مجددا برای کرسی این پارلمان در ایالت زاکسن آلمان نامزد شده است.

به نوشته «خبرگزاری آناتولی»، روسای شاخه حزب سوسیال دموکرات در ایالت زاکسن گفتند که او در این حمله هدف ضرب و شتم قرار گرفته و شدیدا آسیب دیده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

هیننگ هومان و کاترین میشل از روسای حزب سوسیال دموکرات آلمان در ایالت زاکسن در بیانیه‌ای در واکنش به این اتفاق گفتند: «ارزش‌های دموکراتیک ما هدف حمله قرار دارد. این حمله یک سیگنال هشدار برای هر کسی در کشور ما است.»

آنها همچنین تصریح کردند:‌ «عاملان این حمله قصد ارعاب ما به عنوان نمایندگان جامعه دموکراتیک را دارند اما هرگز موفق نخواهند شد.»

«نانسی فزر»، وزیر کشور آلمان در واکنش به این اتفاق گفت چنانچه حمله صورت گرفته در آستانه انتخابات پارلمان اروپا با انگیزه سیاسی اتفاق افتاده باشد «یک حمله به دموکراسی» است.

او ادامه داد: «خشونت ضد دموکراسی ابعاد جدیدی به خود گرفته است و از طرف حاکمیت قانون به آن پاسخ سختی داده خواهد شد.»

پلیس شهر درسدن آلمان اعلام کرد چهار عامل ناشناس به این سیاستمدار ۴۱ ساله حین نصب پوسترهای انتخاباتی در منطقه «اشتریزن» شهر درسدن حمله کردند.  قبل از این حمله شخصی دیگر که مشغول نصب پوسترهای تبلیغاتی حزب سبز آلمان در همان منطقه بود نیز از سوی چهار نفر مورد حمله قرار گرفت.

پلیس آلمان درباره چگونگی حمله و عاملان آن اطلاعات بیشتری ارائه نکرده و وزارت امور داخلی دولت ایالت زاکسن اعلام کرد تحقیقات درباره این اتفاق در جریان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • تاثیر مخرب دروغگویی بر سلامت مغز
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین