Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:57:48 GMT

آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) در اندیمشک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۹۲۱

آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) در اندیمشک برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، با مشارکت شهروندان اندیمشک و به همت موسسه خیریه مریم عذرا و کمیته بانوان نماینده مردم اندیمشک ۱۴ هزار پرس پلو و قیمه نذری اباعبدالله حسین (ع) در اندیمشک طبخ شد.

شهرستان اندیمشک همه ساله در روز یوم‌العباس در کنار تجمع بزرگ عاشورائیان در میدان امام خمینی (ره) شهر اندیمشک آئین سفره‌داران باب‌الحوائج را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین سفره‌داران باب‌الحوائج (ع) با مشارکت ۴۰ آشپز و ۲۰۰ نفر از ارادتمندان به شهدای دشت کربلا در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر در مجاورت محدوده تجمع عزاداران در آئین یوم‌العباس (ع) در تاسوعای حسینی در اندیمشک برگزار شد.

آئین سفره‌داران باب‌الحوائج در اندیمشک با مشارکت و اهدا کمک‌های نقدی، غیر نقدی و واریز وجه به شماره حساب مشخص شده تامین و با هدف حاجت حاجت‌مندان و برکت مشارکت عموم شهروندان در اندیمشک همه ساله برگزار می‌شود.

کد خبر 4407445

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک ماه محرم ماه محرم و صفر ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف عاشورا مجلس شورای اسلامی بیرجند احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سلامت، کاهش مرگ مادران است و با تلاش‌ها و پیگیری‌های دست اندرکاران حوزه پزشکی در استان، ۱۶ مورد مرگ مادران باردار در سال ۱۴۰۱ به ۸ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش داشته است.   وی درخصوص مرگ مادر باردار در شهرستان اندیمشک می‌گوید: این مادر باردار ۴۳ ساله داشته است و بارداری سوم را سپری می‌کرد.   معزی افزود: در بررسی‌های انجام شده، اختلال‌های داخلی و خونریزی این مادر باردار ثبت شده است که پس از مراجعه به یکی از مراکز بهداشتی البته باتاخیر زیاد، جان خود را از دست داد.   معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید: پرونده درحال بررسی است و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود