Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@18:55:52 GMT

راهپیمایی اعتراضي کارکنان آنروا در غزه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۳۹۷۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، هزاران تن از کارکنان آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی «آنروا» در راهپیمایی بزرگ در نوار غزه در اعتراض به سیاست های آژانس علیه کارکنان و آوارگان و مخالفت با تصمیمات آمریکا علیه آنروا شرکت کردند.
هدف از این راهپیمایی که اتحادیه کارکنان آنروا آن را سازماندهی کرد، اعمال فشار بر جهانیان و طرف های کمک کننده برای واداشتن آمریکا به عقب نشینی از تصمیم خود است که با هدف اعمال فشار بر فلسطینیان به منظور مجبور کردن آنها به پذیرش شروط سازش اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفت با تلاش ها برای کنار زدن مسئله آوارگان فلسطینی و حق بازگشت از دیگر اهداف برگزاری این راهپیمایی بود.
در پی تصمیم آمریکا برای کاهش کمک های خود به آنروا، این آژانس تصمیم گرفت کارکنان خود را کاهش دهد. شرکت کنندگان در راهپیمایی مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.
امیر المسحال رئیس اتحادیه کارکنان آنروا در سخنانی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: همه می دانند مسئله به هیچ وجه مالی نیست بلکه اهداف و برنامه هایی سیاسی در کار است. تجمع ما برای این است که به مدیریت آنروا بگوییم مخالف کاهش خدمات این آژانس به آوارگان فلسطینی هستیم. ما مخالف کاهش تعداد کارکنان و تعرض به امنیت شغلی سیزده هزار نیروی این آژانس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آنروا فلسطين غزه آمريکا آوارگان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپهبراساس اطلاعیه بانک مرکزی ایران در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، انجام و  بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شدند اما این ادغام باعث برخی نارضایتی ها به علت کاهش حقوق برخی از کارکنان بانکهای ادغام شده هستند. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام

ما کارکنان بانکهای ادغام شده در بانک سپه جهت رساندن صدای تظلم خواهی خود در مرد ظلم صورت گرفته در حقشان و کاهش حقوق شان در سالهای پایانی خدمتشان بعد از ادغام در بانک سپه تقاضای کمک از رسانه را داریم.

باسلام
بنده بطور خلاصه عرض میکنم که درجریان ادغام بانکهای نظامی دربانک سپه علی رغم وعده های ابتدایی مبنی بر رعایت حقوق کارکنان متاسفانه اجحافی بزرگ ویابهتر بگم ظلمی بزرگ درحق کارکنان این بانکها درزمینه بیمه بازنشستگی صورت گرفته که هیچ یک از مسوولین مربوطه تاکنون هیچ اقدامی دراین زمینه نکرده اند.خواهشمندم این ظلم اشکار را پیگیری نمایید

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند