Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار روزنامه «فیگارو» فرانسه اعلام کرد حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و گفتگو خواهند کرد.

«جورج مالبرونو»، خبرنگار ارشد فیگارو روز چهارشنبه در توییتر به نقل از یک مقام وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: امانوئل مکرون در پایان سپتامبر با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در نیویورک دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، منابع دولتی ژاپن نیز به خبرگزاری کیودو اعلام کرده بودند، شینزو آبه، نخست‌وزیر این کشور قصد دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را دارد.

به نوشته کیودو، ژاپن خواستار حفظ روابط با ایران است و در مذاکراتش با دولت آمریکا خواستار معافیت‌هایی جهت ادامه تعاملات اقتصادی با ایران شده است.

همچنین وب‌سایت «پولیتیکو» آمریکا مدعی شد احتمالاً دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور خواستار دیدار با رئیس‌جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران

رئیس جمهور آمریکا گفت که در نشست گروه ۷ درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل بحث و رایزنی کرده است.

به گزارش فارس؛ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران درباره نشست مجازی گروه ۷ برای بحث درباره حملات موشکی و پهپادی شنبه شب ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت، در دیدار با رهبران گروه ۷ درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم.

 

وی تاکید کرد که برای تثبیت اوضاع در منطقه و جلوگیری از تنش بیشتر به همکاری با رهبران گروه ۷ ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این در پی حمله ایران گفته بود که رهبران گروه ۷، «یک پاسخ دیپلماتیک واحد» به حمله ایران را هماهنگ می‌کنند و مقام‌های آمریکایی «تماس نزدیک با رهبران اسرائیلی» را حفظ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • ماکرون خواستار جلوگیری از تنش‌ها در منطقه شد
  • ماکرون: باید از تشدید تنش در خاورمیانه اجتناب کنیم
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
  • ماکرون: با شرکا برای کاهش تنش همکاری می‌کنیم
  • مکزیک خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • مکزیک خواستار خویشتنداری شد