Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: اجرای طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی از ۲۱ شهریور آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.

علی مبشری افزود: در این طرح گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از اصناف کیف و کفش، لوازم تحریر و پوشاک بازرسی می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از آغاز اجرای طرح تا کنون ۱۱۳ مورد بازرسی در سطح شهر شیراز انجام شده که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۲۲ پرونده تخلفات شده است.
مبشری با اشاره به تذکر به ۶۰ واحد صنفی، ادامه داد: پرونده‌های متشکله در این طرح به شعبه ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت و به سرعت رسیدگی می‌شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما طرح نظارت اصناف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه