Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی توییتری از نشست «مون جائه این»، رئیس جمهور کره جنوبی و «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی استقبال کرد و آن را هیجان انگیز توصیف کرد.

وی نوشت: کیم جونگ اون با بازرسی های بین‌المللی هسته‌ای موافقت کرده است و قرار است یک سایت هسته ای و موشکی را با حضور کارشناسان بین المللی به صورت دائمی برچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه نوشت: همچنین در طول این مدت هیچ گونه آزمایش موشکی و هسته ای انجام نخواهد شد. اجساد قهرمانان همچنان در حال بازگشت به خاک آمریکا هستند. همچنین کره شمالی و جنوبی درخواست میزبانی مشترک مسابقات المپیک 2032 را ارائه کرده‌اند. بسیار هیجان انگیز است.

رئیس جمهور کره جنوبی و رهبر کره شمالی نشستی را با هدف از سرگیری مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ یانگ به منظور عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره برگزار کردند. سران دو کره پس از دیدار در پیونگ یانگ ضمن امضای یک توافقنامه در بخش دفاعی، بیانیه ای مشترک درباره غیرهسته ای شدن شبه جزیره کره منتشر کردند. این دو همچنین با انتشار بیانیه ای پیشنهاد میزبانی مشترک بازی های المپیک 2032 را مطرح کردند.

در تاریخ 12 ژوئن سال جاری میلادی دونالد ترامپ با کیم جونگ اون درباره برنامه‌های هسته‌ای پیونگ یانگ در سنگاپور ملاقات کرد. اما از آن پس به دلیل انتقادات مکرر دو طرف از یکدیگر، روند پیشروی مذاکرات کند شده است. دونالد ترامپ هم پس از برگزاری این نشست اظهارات ضد و نقیضی را درباره کره شمالی مطرح کرد. وی به محض بازگشت از سنگاپور اعلام کرد کره شمالی دیگر یک تهدید هسته ای نیست. این درحالی است که او چند روز بعد گفت کره شمالی همچنان یک تهدید غیرمعمول برای آمریکا محسوب می شود!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید

به گزارش همشهری آنلاین در مهمترین بازی امروز تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۲ به نفع استقلال تهران خاتمه یافت.

گل‌ها: مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۱ و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۷

شرح گل‌ها: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ توسط مهرداد محمدی به خوبی استپ شد و با بغل‌پای دقیق این بازیکن، دروازه شمس آذر باز شد

کد خبر 845592 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • (ویدئو) جشن باشکوه افتتاح بلوک‌های آپارتمانی در پیونگ یانگ
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند