Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان ، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در تجاوز آمریکا به سوریه شریک هستند ، تاکید کرد اشتباه راهبردی آمریکا این بود که به ورود حزب الله در جنگ سوریه و تغییر مسیر آن فکر نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود امروز ما از دستاوردی صحبت می کنیم که همسنگ پیروزی جنگ ژوئیه سال 2006 یا حتی بزرگ تر از آن است. پیروزی بر تکفیری ها در سوریه پیروزی بر اراده آمریکا، اسرائیل، عربستان و دهها کشوری است که علیه سوریه توطئه و اعلام جنگ کردند. بعد از شکست توطئه آمریکا و صهیونیسم در سوریه امروز با دشمنانی مواجه هستیم که نقاب از چهره برداشته اند. آمریکا ناچار شد از جبهه النصره در ادلب و داعش در شرق فرات حمایت کند. اسرائیل هم به ناچار به بمباران روی آورد تا از بقایای تکفیری ها دفاع کند و همین دلیلی بر پیروزی سوریه و متحدانش است.
شیخ نبیل قاووق ضمن انتقاد از موضع کشورهای عربی در برابر حملات صهیونیست ها به سوریه و سکوت اتحادیه عرب و موضع عربستان سعودی در برابر تجاوز مستمر به سوریه ، سکوت رسمی کشورهای عربی را چیزی بیش از همراهی با این تجاوزها برشمرد و گفت این موضع گیری ، خیانت به هویت عربی و دلیلی بر مشارکت کشورهای عربی خلیج فارس در هرگونه تعرض آمریکا به سوریه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاووق شریک تجاوز آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس