Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از اسپوتنيک، مفتی اعظم سوریه روز چهارشنبه در مسکو گفت : پایگاه دریایی روسیه در طرطوس تضمینی برای روابط پایدار بین روسیه و سوریه است. 

شیخ أحمد بدر الدین حسون مفتی اعظم سوریه روز چهارشنبه در مسکو به خبرنگاران گفت: پایگاه دریایی روسیه در طرطوس سوریه باید به طور دائم به نشانه روابط تنگاتنگ بین دو طرف برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: سوریه می خواهد پایگاه طرطوس حفظ شود تا روابط تنگاتنگ و گفتگوی دائم بین روسیه و سوریه حفظ شود. این پایگاه پیش از این در دوره ریاست جمهوری حافظ اسد وجود داشته است و هنوز نیز وجود دارد و پابرجا باقی خواهد ماند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مفتي سوريه مسکو روسيه طرطوس مسکو پايگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد