Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از آسوشيتد پرس، کلاوس شواب بنیانگذار و رئیس مجمع جهانی اقتصاد روز سه شنبه گفت: مناقشه کنونی تجاری بین چین و آمریکا یک وضعیت باخت-باخت است.

او در کنفرانسی خبری در تیانجین- در شمال چین- در زمان ورود به نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد که به داووس تابستانه مشهور است، این سخنان را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
­ وي گفت: مبادلات اقتصادی به شدت دشوارتر شده است. در حال حاضر ما باید هر چه در توان داریم انجام دهیم تا نظام باز و چند جانبه را حفظ کنیم. جنگ های تجاری نتیجه باخت-باخت و نه برد-برد را در پی خواهند داشت، به همین دلیل، امیدوارم همگان به این نتیجه برسند که حفظ یک نظام چندجانبه و باز، نه تنها به نفع یک کشور، بلکه به نفع جهان در مجموع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجمع جهاني اقتصاد مناقشه چين آمريکا باخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902154

دیگر خبرها

  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص