Web Analytics Made Easy - Statcounter

   
رویداد۲۴ آخرین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های چونبوک و سوان کره جنوبی پیگیری شد.
بازی رفت دو تیم در زمین سوان بلوینگز با حساب سه بر صفر به سود چونبوک تمام شده بود اما سوان در بازی برگشت دست به کار بزرگی زد و توانست در وقت‌های معمول بازی سه گل بزند و همه چیز مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوان شانس پیروزی در وقت‌های معمول بازی را هم داشت اما مهاجم برزیلی این تیم در دقیقه ۹۰ نتوانست گل چهارم را از روی نقطه پنالتی بزند تا بازی راهی وقت‌های اضافه و در نهایت پنالتی شود.
کار بزرگ سوان در ضربات پنالتی تکمیل نشد و چونبوک موتورز با وجود باخت در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ پیروز شد و به عنوان آخرین تیم به مرحله بعد رفت.
با این حساب، تیم‌های پرسپولیس ایران، السد قطر، کاشیما آنتلرز ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی به میدان می‌روند.
برنامه مرحله نیمه نهایی
دور رفت
۱۰ مهر
السد قطر - پرسپولیس ایران
۱۱ مهر
کاشیما آنتلرز ژاپن - چونبوک موتورز کره جنوبی
دور برگشت
یک آبان
پرسپولیس ایران - السد قطر
دو آبان
چونبوک موتورز کره جنوبی - کاشیما آنتلرز ژاپن

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال آسیا نیمه نهایی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم