Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یک تیم کره‌ای، یک تیم ژاپنی به همراه السد قطر و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین دور برگشت دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چونبوک موتورز کره‌جنوبی در دیدار مقابل سوان بلووینگز به پیروزی 3 بر صفر رسید تا با توجه به شکست 3 بر صفر دور رفت در مجموع بازی 3 بر 3 شود و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضربات پنالتی این تیم سوان سامسونگ بود که با حمایت تماشاگردان خودی موفق عمل کرد و توانست با نتیجه 4 بر 2 به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

روز گذشته هم کاشیما آنتلرز ژاپن از منطقه شرق با غلبه بر تیانجین چین راهی نیمه نهایی شده بود.

در منطقه غرب هم پرسپولیس ایران و السد قطر راهی مرحله بعد شدند. بر این اساس یک تیم ایرانی، یک تیم قطری، یک تیم کره‌ای و یک تیم ژاپنی در مرحله نیمه نهایی حضور خواهند داشت.

در دیدار رفت نیمه نهایی 10 مهر پرسپولیس میهمان السد است و در دیدار برگشت هم اول آبان میزبان تیم قطری خواهد بود.

هواداران ایرانی و تیم پرسپولیس در انتظار تاریخ سازی قرمزپوشان در دیدار مقابل السد خواهند بود تا شاگردان برانکو راهی فینال شوند.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی السد قطر لیگ قهرمانان آسیا سوون سامسونگ کاشیما آنتلرز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایانمقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتربسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

کد خبر 6084832

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند